Ciąg dalszy historii "wspomnień przeszłości"

wtorek, 1 lipca 2014

Prolog



[Camille]

Nie mogłam w to uwierzyć, to co mama mówiła. Lucas z resztą też.
Opowiadała tak spokojnie o naszym ojcu, choć  po upadku totalnie się zmienił i ją zostawił. Siedziałam w pokoju i rozmyślałam o tym, kiedy wpadłam na genialny pomysł.
Od razu pobiegłam z tym do bliźniaka. Musiał się zgodzić.
- Lucas, a co ty na to, żebyśmy znaleźli naszego ojca? Mama się zgodziła na to, więc ja nie widzę problemu… - usiadłam na łóżku obok niego i zabrałam mu z rąk książkę.
- Naprawdę chcesz go poznać? – mój brat, jakby niedowierzał.
- Nie jesteś ciekaw jaki on jest teraz? Co robi, gdzie jest, czy ma kogoś… Nie chcesz zaspokoić swojej ciekawości? Wiem, że ty też gdzieś tam w głębi serca, chciałbyś to zrobić…- zawsze wiedziałam co myśli… Prawie zawsze. W końcu jesteśmy bliźniakami! Podobnie myślimy, choć każde z nas się od siebie różni.
- No masz rację. Szukaj czegokolwiek o nim. Nawet starego adresu czy coś, a ja pogadam o tym z mamą. – powiedział, a ja uściskałam go od razu. W przeciwieństwie do innych, to ja nie wyobrażam sobie życia bez Lucasa. A on beze mnie. Może i siebie nawzajem czasami irytujemy, wyzywamy i ostro kłócimy, to tak naprawdę się uwielbiamy. Jedno za drugim wskoczyłoby w ogień. 

________
i tak prezentuje się prolog. To raczej było oczywiste, że będą chcieli poznać ojca, nie?
P.s Moc Severina podczas matur była ze mną, bo wszystko zdałam śpiewająco...prawie :)
niemiecki podstawa - 94% a rozszerzenie 61%. Najlepszy wynik w szkole!
Ah, musiałam się pochwalić ^^

3 komentarze:

  1. A tak ja myślałam ;) nasze kochane dzieci będą szukać tatusia. Jestem ciekawa jak przyjmie to Gregor...przecież on nic nie wie o ich istnieniu. Domyślam się, że to będzie dla niego kompletny szok, ale o tym sie przecież niedługo przekonamy ;)
    Szukajcie a znajdziecie ;D Myślę, że nie zajmie im długo odnalezienie ojca, przecież jest sławny. No i pytanie jak na to wszystko zareaguje skoczek.
    Pozdrawiam ;* gratulacje już były, ale jeszcze raz gratuluje ;* Severin niechaj będzie zawsze z tobą xd

    OdpowiedzUsuń
  2. I miałam rację. No bo kto nie chciałby wiedzieć czegoś o swoim ojcu, prawda? Ciekawe jaka będzie reakcja Gregora na to, że ma dwójkę dzieci! Będzie się działo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze to gratulacje z powodu zdanej matury ;* taki wynik z niemieckiego- szacun! :D
    Tak myślałam, że Camille z Lucasem nie spoczną na laurach i rozpoczną poszukiwania Gregora. Po tym, co usłyszeli mają do tego pełne prawo ;)
    Ciekawe z jakim wynikiem, mam nadzieję, że pozytywnym :D
    Dobrze, że rodzeństwo ma ze sobą taki wspaniały kontakt- wspólnymi siłami zdziałają więcej ^^
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń